Pasta kanapkowa z kaszy jaglanej i suszonych pomidorów

Ostatnio znowu chodziła za mną pasta... i  oto jest pasta z suszonych pomidorów i kaszy jaglanej. Rewelacyjna na kanapki. Jej smak jest bardzo intensywny i na pewno zachwycie nie jedno, wybredne podniebienie. :) 

Pasta kanapkowa z kaszy jaglanej i suszonych pomidorów



Do wykonania pasty potrzeba ok. 3/4 słoiczka suszonych pomidorów (słoik 270 g np. dostępny w Biedronce. :)) oraz 2 szklanki ugotowanej kaszy jaglanej.

Kaszę oraz pomidory miksujemy blenderem na jednolitą masę. Następnie dodajemy ok. 2 łyżek oleju, w którym pływały nasze pomidory, a także odrobinę przypraw (sól i pieprz, ewentualnie pieprz ziołowy).

Przy okazji przypominam o przepisie na pastę z oliwek i kaszy jaglanej. :)




Pasta kanapkowa z kaszy jaglanej i suszonych pomidorów

Pasta kanapkowa z kaszy jaglanej i suszonych pomidorów

Smacznego! :-)

15 komentarzy:

  1. Wow, na pewno wypróbuję! Świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten blog spadł mi z nieba! :) Uwielbiam kaszę jaglaną a każdy zamieszczony tu przepis jest niesamowicie zachęcający :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny przepis:-) właśnie jestem na etapie "polubienia"kaszy jaglanej bo podobno bardzo zdrowa jest
    :-))będę tu często zaglądać.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Od niedawna jestem na diecie bezmlecznej i bezglutenowej, i odkrywam kaszę jaglaną. Jest niesamowita! Dziękuję za ten blog - to świetne miejsce inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny przepis. Bajecznie prosty i naprawde dobra pasta.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dodaj ząbek czosnku i kilka świeżych listków bazylii i poczuj różnicę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. o, akurat kaszę mam i ostatnio też kupiłam pomidory, chyba zrobię i zobaczę co to za cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dodałam pestki dyni (były razem z pomidorami), łyżkę mielonego siemienia lnianego (dla zdrowotności) i czosnek.. cudo. Dziękuję za przepis!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejny ciekawy i pycha przepis - jestes świetną motywacją do zastępowania kaszą innych węgli..:) Dzisiaj u siebie na blogu będę pisac o kaszy jaglanej i ze szczerego serducha polecę Twojego bloga!
    Zapraszam - moze cos Cię tam u mnie zainteresuje :)
    pozdrawiam i czekam na nowe wpisy! www.silarska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super przepis. Dzisiaj zrobiłam i jest pyszne!!!!!!!!!!!!!, Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak długo taka pasta może stać i być zdatna do jedzenia? ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. super przepis i super strona.Ale NIE UŻYWAJCIE oleju ze słoika z pomidorami,bo wbrew temu, co piszą na etykietach, to straszliwa chemia. Już dwa razy wylałam taki olej na trawnik i po każdym razie została zółta wyżarta plama i tylko wspomnienie spalonej trawy....Polecam eksperyment :(

    OdpowiedzUsuń
  13. super przepis. smakuje nawet mojej wybrednej 6 latce :) jak dlugo mozna przechowywac w lodowce aby ciagle byla zjadliwa?

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo rzadko się zdarza, że jakiś nowy przepis natychmiast wskakuje na "listę top". Ta pasta wygrała wszystko! Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SKŁADNIKI