Nowy projekt


Kontynuacja projektu kaszomania oraz inne przepisy kulinarne dostępne są teraz pod adresem:

https://zdrowomaniak.pl/category/przepisy/

TOP 10 jaglanych przepisów na kaszomanii - 2015

Wiem, że jest już marzec, ale nigdy nie jest za późno na podsumowanie przepisów, któe pojawiły się na blogu. :) W związku z tym, przygotowałem dla Was listę najpopularniejszych przepisów na kaszomanii w 2015 r.

Oto nasza gorąca 10-tka! :)

1. Kasza jaglana po meksykańsku



2. Placki z kaszy jaglanej, twarogu i brzoskwini



3. Kotlety z kaszy jaglanej i ziemniaków

 


4. Rafaello z kaszy jaglanej



5. Omlet z kaszy jaglanej



6. Kasza jaglana z warzywami na patelnię



7. Brownie z kaszy jaglanej



8. Kotlety z z jajek i kaszy jaglanej



9. Chakalaka z kaszą jaglaną



10. Pasta z kaszy jaglanej, jajek i szczypioru


http://kaszomania.blogspot.com/2015/02/pasta-z-kaszy-jaglanej-jajek-i.html

6 komentarzy:

  1. Rafaello i brownie robiłam (pycha!) Kotleciki i placuszki jeszcze przede mną, ale na pewno wypróbuję. Dzięki za wszystkie pyszne jaglane inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny pomysł na posta! Chcemy więcej takich podsumowań! :) Wysyłam do mamy! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyda się, zwłaszcza, że kasza jaglana to taki zdrowy produkt!
    Najsmakowiciej wyglądają rafaello, brownie, placki i pasta, według mnie.
    Super pomysły masz, będę tu zaglądać częściej.
    Wpadniesz? http://behind-the-horses-mane-and-tail-blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdyby nie aplikacja kcalmar.com, to ja bym chyba nigdy nie wpadła na pomysł, że kasza może mieć tak wszelakie zastosowanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasza, kasza, kasza, świetna sprawa, u mnie w domu często się przewija i ciężko już wymyślić, co jeszcze można z niej zrobić ;) Nie mam czasu na gotowanie, ale można poczytać o możliwości https://mrchef.pl/ gdzie zajmują się dostarczaniem składników do potraw i samemu wybrać sobie dania, które potem chce się ugotować. Zawsze jakaś oszczędność czasu.

    OdpowiedzUsuń

SKŁADNIKI