TOP 10 jaglanych przepisów na kaszomanii - 2015

Wiem, że jest już marzec, ale nigdy nie jest za późno na podsumowanie przepisów, któe pojawiły się na blogu. :) W związku z tym, przygotowałem dla Was listę najpopularniejszych przepisów na kaszomanii w 2015 r.

Oto nasza gorąca 10-tka! :)

1. Kasza jaglana po meksykańsku



2. Placki z kaszy jaglanej, twarogu i brzoskwini



3. Kotlety z kaszy jaglanej i ziemniaków

 


4. Rafaello z kaszy jaglanej



5. Omlet z kaszy jaglanej



6. Kasza jaglana z warzywami na patelnię



7. Brownie z kaszy jaglanej



8. Kotlety z z jajek i kaszy jaglanej



9. Chakalaka z kaszą jaglaną



10. Pasta z kaszy jaglanej, jajek i szczypioru


http://kaszomania.blogspot.com/2015/02/pasta-z-kaszy-jaglanej-jajek-i.html

5 komentarzy:

  1. Rafaello i brownie robiłam (pycha!) Kotleciki i placuszki jeszcze przede mną, ale na pewno wypróbuję. Dzięki za wszystkie pyszne jaglane inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny pomysł na posta! Chcemy więcej takich podsumowań! :) Wysyłam do mamy! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyda się, zwłaszcza, że kasza jaglana to taki zdrowy produkt!
    Najsmakowiciej wyglądają rafaello, brownie, placki i pasta, według mnie.
    Super pomysły masz, będę tu zaglądać częściej.
    Wpadniesz? http://behind-the-horses-mane-and-tail-blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdyby nie aplikacja kcalmar.com, to ja bym chyba nigdy nie wpadła na pomysł, że kasza może mieć tak wszelakie zastosowanie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SKŁADNIKI